22 marca

L'Oreal żel-krem oczyszczający


Używałam już kilku żeli do twarzy jednak po każdym twarz piekła mnie niesamowicie, a oczy paliły jakby żywym ogniem. Codziennie używam niezawodnego, podstawowego płynu micelarnego z biedronki do usuwania makijażu, jednak wiadomo, że jakieś resztki i tak zostają. Dlatego szukałam żelu, który skutecznie będzie oczyszczał skórę z resztek makijażu i przy tym skóra nie będzie mnie paliła, a będzie nawilżona i złagodzona. Na promocji złapałam ten oto produkt i zadowolona pędziłam do domu, aby jak najszybciej go wypróbować. 



L'OREAL IDEAL SOFT ŻEL-KREM OCZYSZCZAJĄCY


Okazał się ideałem dla mojej twarzy! Przede wszystkim twarz nie piekła (zwycięstwo), na oczach nie miałam pozostałości maskary, miałam poczucie świetnie oczyszczonej, nawilżonej, gładkiej i nieściągniętej skóry. Kolejną zaletą jest brak mydła i zapachu w produkcie, które mogły być przyczyną złego samopoczucia mojej skóry przy poprzednich produktach. Zapewnienia producenta, które są na zdjęciu poniżej, u mnie sprawdziły się w 100% co zdarza się na prawdę rzadko.




Różowa seria produktów przeznaczona jest dla osób ze skora wrażliwą i suchą. Na półkach sklepowych możemy zobaczyć również serię pomarańczową, rozświetlającą Ideal Glow oraz niebieską, orzeźwiającą Ideal Fresh. Ja jednak na jakiś czas zostanę przy moim nowym, różowym ulubieńcu. Cena: ok 15 zł, teraz można go kupić w Rossmann'ie na promocji za ok 10 zł.

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Koniecznie go wypróbuj, a zwłaszcza jak masz taki problem z żelami jak ja.
      A jak już wypróbujesz, to daj znać czy też się tak idealnie u Ciebie sprawdził :)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger