10 marca

Mgiełki do włosów: coś pożytecznego czy też zbędnego?

 


Ze względu na to, że non stop narzekam na swoje włosy, że jest ich za mało, że są cienkie, łamiące się i nijakie, postanowiłam wypróbować czegoś innego niż zwykłe odżywki ze spłukiwaniem. Odżywka w spray'u wydawała mi się dobrym rozwiązaniem, bo zaaplikowanie jej trwa kilka sekund i nie trzeba czekać i spłukiwać jak w przypadku wcześniej wymienionych odżywek. Szukałam odżywek działających na problem wypadających i słabych włosów. Każdej używałam przeważnie na noc.


                                              RADICAL MGIEŁKA WZMACNIAJĄCA

                                 

                                 


Pierwszą, wypróbowaną odżywką był Radical do włosów zniszczonych i wypadających. Kupiłam go za niewielkie pieniądze ( mniej niż 10zł ), więc spektakularnych efektów się nie spodziewałam ale myślałam, że jakiekolwiek jego działanie zauważę. Producent zapewnia, że jest to wyjątkowo skuteczny preparat. Widziałam też dużo pozytywnych opinii na jej temat, niestety się myliłam. Na moje włosy ani trochę nie podziałał.


                                                  BIOVAX NUTRIQUICK DWUFAZOWA
                                                                       ODŻYWKA

                                   

                                   

                                   

Tę odżywkę kupiłam na promocji za około 20 zł. Byłam bardzo ciekawa produktu tak znanej i zachwalanej marki. Miałam dosyć ciężki wybór konkretnego rodzaju, bo było ich tam mnóstwo. Ostatecznie wybór padł na tę pokazana na zdjęciach i bardzo się cieszę z tego wyboru. Odżywka ma bardzo przyjemny dla mnie, słodki zapach, trochę jak u fryzjera. Po jakimś czasie używania zauważyłam, że włosy stały się gęstsze i grubsze. Włosy były też bardziej błyszczące i zdrowsze. Jakoś specjalnego efektu nie widziałam, jeśli chodzi o hamowanie wypadania włosów, ale włosy i tak były w o wiele lepszym stanie niż przedtem. Kolejnym plusem jest to, że produkt nie zawiera parabenów i SLS. Chyba jedyną wadą odżywki jest jej wydajność, a raczej jej brak. Po codziennym używaniu nawet nie zauważyłam kiedy zostały już ostatnie kropelki. Warto ją wypróbować :)


                                              GREEN PHARMACY ELIKSIR ZIOŁOWY

                                    

                                   


Ostatnio skończyła mi się ziołowa odżywka pozbawiona parabenów i silikonów. Zakupiłam ją również na promocji za jakieś 5 zł. Tak jak w przypadku Biovax'u nie zauważyłam zmiany co do wypadania włosów, ale włosy były gęstsze i mocniejsze. Na całej długości były też zdrowe i nie puszyły się. Po kręceniu włosów sposobem na nocnego koka, odżywka bardzo pomaga w zregenerowaniu się włosów, nie są przesuszone. Myślę, że kupię ją jeszcze raz, zwłaszcza, gdy daje podobny efekt do odżywki 4 razy droższej.










3 komentarze:

  1. Nie spotkałam się z mgiełką do włosów z Biowax, a miałam już z tej serii szampon i maskę, oba produkty fajnie się u mnie sprawdziły :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostępne są w Superpharm, jeśli będziesz miała okazję to koniecznie wypróbuj, tym bardziej jak inne produkty były dobre :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie widziałam tej dwufazowej odżywki z Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger