09 maja

Spray z solą morską do włosów Styliste Ultime



Produkt ten kupiłam od razu jak tylko pojawił się na półkach sklepowych. Lubię mieć delikatnie skręcone włosy, więc myślałam, że dzięki niemu osiągnę pożądany efekt. Według producenta spray ma nam zmierzwić i podkręcić włosy. Faktycznie, włosy takie są ale po użyciu dużej ilości na raz.  A wtedy oprócz zamierzonego efektu mamy też efekt sklejonych i "brudnych" włosów - na włosach zostaje biały osad, a po przeczesaniu ich palcami osad zostaje na rękach tworząc niemiłe odczucia właśnie tych "brudnych" włosów. Co do efektu samego skręcenia to włosy ładnie, delikatnie się kręcą, ale fale utrzymują się niestety krótko.


Oprócz tych okropnych minusów mam dwa, niestety mało znaczące plusy. Pierwszym z nich jest zapach. Jest słodko owocowy i utrzymuje się na włosach bardzo długo (a przecież powinno być odwrotnie z zapachem i efektem fal). Drugi plusik daje za opakowanie. Solidnie zrobione, nic nie wycieka, spray dobrze rozpyla tyle produktu ile trzeba. Estetycznie opakowanie też daje radę. Niestety kolejny raz nie kupię tego produktu, ale będę szukała innego idealnego spray'u z solą morską :)



6 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że nie warto po niego sięgać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam włosy proste jak kołki ciekawe czy sól by coś zaradziła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja natomiast zmagam się z kręconymi włosami dlatego nie sięgam po takie produkty.. ;)
    Bardzo mądrze napisane i w ciekawy sposób. Przejrzałam wszystkie posty i czekam na więcej. Mam nadzieję, że następny spray będzie lepszy. Pomimo, że firma znana to kojarzy mi się źle (jeszcze nie wiem czemu, ale rozgryzę to). Z drugiej strony to, że znana nie znaczy, że dobra! :)
    Czekam na więcej i pozdrawiam. :*

    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam włosy krótkie, więc raczej taki spray nie jest mi potrzebny, ale chociaż teraz wiem, że w przyszłości go nie kupię ;D
    gabissxv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger