23 grudnia

Co polubiłam w zimie?


Jakiś czas temu nikt ode mnie by nie usłyszał, że lubię zimę. Zawsze powtarzałam, że jej wręcz nienawidzę. Przede wszystkim dlatego, że jest bardzo zimno i brakuje mi słońca. Jednak w tym roku jakoś się to zmieniło (sama nie wiem czemu) i jest kilka rzeczy, które powodują u mnie uśmiech.


1. Piękne, zimowe widoki, właśnie takie jak na zdjęciu, są cudowne. Moim marzeniem jest zobaczyć taki krajobraz na własne oczy. Nigdy w górach nie byłam, bo nigdy nie chciałam, ale teraz się to zmieniło i muszę tam być! :D



2. Sporty zimowe - to akurat polubiłam już rok temu, bo zaczęłam jeździć na snowboardzie i bardzo przypadło mi to do gustu. Mam tylko nadzieje, że na te ferie zimowe spadnie wystarczająco dużo śniegu, aby można było sobie pojeździć



3. światła, światełka, powiedzcie mi czemu to robi takie wrażenie? Ostatnio szłam po mieście jak już było ciemno i napadało trochę śniegu to było tak cudownie, że zatrzymywałam się momentami na chodniku, żeby sobie popatrzeć





4. Gwiazdy i księżyc - mogłabym się patrzeć godzinami. Czasem jak jest mróz i piękne niebo to zapominam o zimnie, które panuje na dworze i patrzę się na to dłuuugi czas. Często nie mogę oderwać się od księżyca :)




5. Mleko z miodem- mniam! Piję go przeważnie na wieczór tak na umilenie czasu. Kocham miód, a z połączeniem mleka jest to mój ulubiony napój na zimę



6. Kominek, ciepło - kto tego nie lubi? Latem jest nam zazwyczaj ciepło lub gorąco i fajnie, ale zimą siedzenie przy kominku jest całkiem inne i bardzo przyjemne. Można wtedy się zrelaksować z zamkniętymi oczami, odpocząć wpatrując się w płomienie lub poczytać książkę



7. Pakowanie prezentów - uwielbiam to robić, ale jakoś poza świątecznym czasem nie przynosi mi to takiej radości. Często na ostatnią chwilę dokupuję więcej prezentów wykraczających poza moje plany, bo chce jak najbardziej uszczęśliwić bliskich. Wielką radość sprawia mi dawanie prezentów :)

A Wy co lubicie w tej porze roku? Może za nią w ogóle nie przepadacie?


33 komentarze:

  1. Śnieg tak ale tylko jak jestem w górach! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat z tych, którzy nie lubią zimy choćby nie wiem co:D ale w tym roku jest dość wiosennie więc póki co mi pasuje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jednej strony fajnie, że nie jest tak mroźno. Bardziej chyba lubie zimę na obrazkach :D

      Usuń
  3. Ja od paru lat równiez lubię zimę, szkoda tylko że w tym roku jest jej trochę mniej ze względu na brak śniegu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te wszystkie zimowe światełka też robią na mnie ogromne wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie śniegu brak a dzisiaj mam nagrywać outfit zimowy ... ekhm ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. ja zimę dodatkowo kocham za to zdrowe powietrze i za jej dobrodziejstwa dla urody :)
    ogólnie mieszkam w Hiszpanii,ale święta najczęściej spędzam w Polsce...czekam na śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zimowe widoki zdecydowanie lubię. Sporty zimowe niekoniecznie. Kiedys miałam kontuzję na nartach niestety. Jak juz to wolę łyżwy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię tylko gdy: spadnie śnieg, który nie zrobi się zaraz w chlapę a będzie się utrzymywał długo; jest to okres swiąteczny; widzę uroki na zdjęciach. Poza wymienionymi nie.. nieprzepadam. Jestem ciepłolubna :)

    ps. zapraszam na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zima to jeden z takich okresów, w którym wszystko zamienia się w coś pięknego! Mimo to chyba wolę oglądać ją z za okna :)
    www.hermoso-espacio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Im młodsza byłam tym bardziej lubiłam zimę :) Teraz za nią niestety nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne obrazy, uwielbiam oglądać takie widoki :) w górach nie byłam już dawno zimą, a przydałoby się w końcu nauczyć jeździć na nartach . Natomiast kominek to moje marzenie,w domu kiedyś będę mieć na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej kocham spacery, gdy wszystko pokryte jest puszystym śniegiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, takie są cudowne, ale ja muszę mieć jakies towarzystwo do spacerów :D

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia. : D Ja najbardziej lubię wiosnę. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to jest jasne, że i tak cieplejsza pora roku wygrywa :D

      Usuń
  14. No właśnie ja zimy nie lubię bardzo, bardzo. I nawet śnieg, światełka i magia Świat nie są mi w stanie umilić tej pory roku. Kiedy jest mi zimno czuję się po prostu niekomfortowo i od razu wpadam w złość. Zdecydowanie jestem na nie i czekam na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia. Nie spodziewałam się, że jeździć na snowboardzie! :P Ja uwielbiam zimę, wcale nie dlatego, że święta i moje urodziny... Nie... Chodzi o ten puszysty śnieg, choinkowe lampki, pierogi, sanki, stragany na mieście, figury lodowe, świąteczne piosenki i gorącą czekolade+książkę. <3

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wole jesien :) zimna tyko swieta jedynie, NYC wygalada waspaniale w swieta , a pozniej juz nie .... :(

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w zimie najbardziej lubię śnieg i im większy minus, tym mój uśmiech szerszy XD no cóż w końcu Lublinianka XD Zapraszam na konkurs u mnie ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! piękne zdjecia :) ja zimę lubię za narty!!! i oczywiście na świąteczne klimaty i piękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zima jest dla mnie odskocznią od całego szybkiego roku. Jest przyjemna i mimo wszystko ciepła - sentymentalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne przemyślenia :) Ja kocham zimę za mróz i skrzypiący śnieg pod nogami :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja może mrozów nie lubię, ale sama zima w sobie jest piękna :) Chociażby widoki w górach - rewelacja:)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  22. góry zimą to coś cudownego, szczególnie nasze Tatry.. :) + a ja ten lakier z Wibo uważam za bardzo nietrwały, niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie lubię zimy...
    Ale światełka wszelkiego rodzaju już tak!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jakoś zawsze lubiłam zimę ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię zimy, śnieg akceptuję tylko w górach na stoku narciarskim :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger