12 grudnia

Zakupy i wygrane grudnia


W tym miesiącu znowu mi się poszczęściło i wygrałam rozdanie u COCO COLLECTION i jestem z tej wygranej bardzo zadowolona. W paczce były jeszcze herbatki cynamonowe ale już wszystkie zostały wypite, więc nie miałam co na zdjęciu pokazać.


Krem BB do włosów Gliss Kur - idealna do puszących się włosów, zrobiła z nimi porządek. Włosy były wygładzone, błyszczące i pięknie pachniały
Peeling do ciała Farmona - akurat mój z Eveline się skończył (niedługo będzie o nim na blogu), więc podwójnie ucieszyłam się z tego produktu. Na dodatek pachnie pomarańczą, a w okresie zimowym bardzo lubię ten zapach
Maska do włosów rozdwajających się Gliss Kur - jeszcze jej nie użyłam, bo mam jedną maskę w użyciu i jeszcze jedną w zapasie, ale też pięknie pachnie jak poprzednie produkty
Make-up primer Kobo, puder transparentny Kobo - te kosmetyki podaruje mojej mamie na święta, bo wiem, że ich używa i się jej przydadzą
Zestaw Neo Nails - cudny kolor "Rosy brown", moje pierwsze takie lakiery ciekawa jestem jak zareagują na nie moje kruche paznokcie
Cienie do powiek Pierre Rene - brązowe odcienie, dobrze napigmentowane, idealne do codziennego makijażu
Tusz do rzęs Kobo - uwielbiam testować różne tusze i ostatnio polubiłam silikonowe szczoteczki, zobaczymy jak spisze się ten, mam co do niego wielkie nadzieje
Próbki - ku mojemu zdziwieniu wszystkie były bardzo fajne, były przeróżne i na pewno je zużyje. Najbardziej ciesze się z Le Petit Marseiliais, bo już dawno chciałam wypróbować te produkty


Na początku grudnia zrobiłam też małe zakupy przede wszystkim z powodu skończenia się niektórych kosmetyków.


Adidas protect żel pod prysznic - nigdy nie miałam żelu z Adidasa, a wiele dobrego o nich słyszałam, więc trzeba było to zmienić
BeBeauty płyn micelarny - mój ulubiony już od dłuższego czasu, mam tylko wrażenie, że nowa wersja jest jakoś mniej wydajna 
Stardust Oriflame - piękny, lekko słodki, idealny na co dzień zapach
Batiste medium and brunette - do tej pory miałam zwykłe wersje, ale po jakimś czasie zauważyłam, że na włosach zostaje biały osad, więc zdecydowałam się tym razem na ten 
Nivea odżywka nadająca objętość - dawno nie miałam odżywki z tej firmy i muszę sobie przypomnieć czy jest dobra czy nie
Pantene szampon aqua light - mój ulubiony szampon od jakiegoś czasu, dobrze oczyszcza i na prawdę nie obciąża włosów 
Ziaja żel myjący liście manuka - dopiero raz go użyłam i jak na razie nie jest zły chociaż zauważyłam, że lekko wysusza skórę, także nie mogę go używać za często


Miałyście któryś z tych produktów? Jak Wam się sprawdziły?

18 komentarzy:

  1. O jejku a ja zupełnie zapomniałam że istnieje taka marka kosmetyków jak Pantene, wieki nic od nich nie miałam. Ciekawa jestem tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zakupy i wygrana, Batiste ma i polecam :D tej wersji do ciemnych włosów jeszcze nie miałam, ale może teraz po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie jestem ciekawa jak z tym brązowym barwnikiem w batiste czy barwi skore i w ogole :D

      Usuń
  3. Peelingi z farmony sa genialne.
    Najpiękniejszy zapach jest w wersji czerwonej!
    Żelu z ziaji używam razem z tonikiem. Jest całkiem ok chociaż garniera sprawdzaja sie lepiej.
    Buziaki
    Aspolecznee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kosmetyki :) o żelu Ziaji z manuka słyszałam wiele dobrego, ale jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, a pomarańczowy peeling Farmona, zwłaszcza że uwielbiam zapach pomarańczy brzmi niezwykle kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cuda :D Jestem ciekawa tych lakierów :)
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo ta odzywka z glisskura mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej:) Oczywiście jak zawsze powiem, że Batiste nie lubię, a ten żel od Ziaja męczę już od bardzo dawna. Na pewno już nigdy go nie kupię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała gama kosmetyków, gratuluje kochana :* Mam nadzieję, że wszystko sprawdza się jak trzeba i oczywiście życzę Ci dalszych sukcesów konkursowych. <3

    Zapraszam do mnie:
    www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna wygrana, mam kilka z tych kosmetyków ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Żel do mycia twarzy jest ideały do codziennego stosowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same wspaniałości. Widzę swój ulubiony szampon Batiste i żel Ziaja.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger