20 marca

Moje pierwsze hybrydy z NeoNail



Hybrydy już długi czas goszczą na blogosferze i wiele dziewczyn zdecydowało się na nie między innymi dlatego, że nie trzeba ich zmywać i robić na nowo co kilka dni jak w przypadku tradycyjnych lakierów. Długo się zastanawiałam nad tym czy hybrydy nie zniszczą moich łamliwych paznokci. Potem wygrałam rozdanie, w którym znajdowały się te lakiery hybrydowe. Pomyślałam, że to chyba jakiś znak i chociaż spróbuje zrobić sprzętem koleżanki zanim kupię swój. Lakiery jakich użyłam to Neo Nail Rosy Brown, Top Hard i Base Hard oaz Semilac 037 Gold Disco.



Pisząc tego posta jestem już ponad dwa tygodnie po noszeniu hybryd i kilka dni po ich zdjęciu. Zdjęłam je z pomocą zmywacza Isana z acetonem oraz drewnianego patyczka. Spodziewałam się o wiele gorszego stanu moich paznokci. Były tylko trochę suche, ale posmarowałam je olejkiem i były w na prawdę dobrym jak na nie stanie. Dlatego zdecydowałam się zamówić lampę i inne przybory do robienia hybryd. Na początku mając tylko jeden kolorowy lakier hybrydowy popróbuje mieszanki kolorowego zwykłego lakieru oraz topu hybrydowego. Ciekawa jestem czy taki manicure będzie utrzymywał się mniej więcej tak samo dobrze i długo :)



Jeśli macie jakieś rady dla początkujących to z chęcią poczytam :)


17 komentarzy:

  1. Wow! Naprawdę to są twoje pierwsze hybrydy? Świetnie Ci wyszły :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły Ci naprawdę świetnie jak na pierwszy raz. Ja trochę boję się, że zniszczy mi to paznokcie. Poza tym prawie w ogóle nie orientuję się w tych całych hybrydach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ten brąz!!! Pięknie nałożyłaś te hybrydy! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki ładny brąz! Aż się napaliłam na zakup od razu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakier hybrydowy nie będzie tak dobrze "grał" ze zwykłym lakierem - mają inne właściwości, nie związują się razem. Da rade wykonać taki manicure, ale nie będzie on taki ładny i trwały jak hybryda na hybrydzie :)
    Śliczny brąz, idealny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszły Ci fantastycznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. naprawdę pięknie Ci WYSZŁY! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne pazurki! Mam nadzieję, że będziesz zadowolona - u mnie Neo Nail sprawdzają się dużo lepiej niż Semilac :D Bardzo podoba mi się ten odcień Rosy Brown, chociaż sama nie za często noszę podobne kolory na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nigdy nie miałam hybryd, więc nie mogę Ci dać żadnych rad. Ale powiem Ci, że jak na pierwszy raz bardzo ładnie wyszły. Moja nauczycielka miała podobne paznokcie :) Na pewno też kiedyś spróbuję hybryd, ale raczej udam się do kosmetyczki bo sama to wszystko popsuję ;p
    http://hamster-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowne połączenie kolorów. Uwielbiam twoje paznokcie i kiedyś też się skuszę na hybrydy. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  11. zapraszam do wzięcia udziału w konkursie :)
    http://www.inszaworld.com/2016/04/konkurs-z-sashka/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się to połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękne kolory, ten manicure wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger