Mój pierwszy raz z...

Tak jest - dzisiaj postanowiłam, że w końcu kupię coś z chińskiego Allegro. A dokładniej to na zakup lakierów hybrydowych namówił...





Tak jest - dzisiaj postanowiłam, że w końcu kupię coś z chińskiego Allegro. A dokładniej to na zakup lakierów hybrydowych namówiła mnie koleżanka mojej mamy, a przy okazji poszukałam sobie innych rzeczy i dziś pokaże Wam co mnie zainteresowało. Jeśli robiłyście zakupy na tej stronie to napiszcie w komentarzu czy jesteście zadowolone i czy ciągle coś kupujecie.






1. Nakładki do zdejmowania hybryd to coś, czego potrzebuję od samego początku przygody z tymi lakierami. Na początku miały być klipsy, ale czytałam, że nie wszystkie dobrze trzymają, a myślę że taka guma będzie dobra.






2. Piękne hybrydy, które kupiłabym wszystkie <3 Najpierw chciałam zobaczyć jak się w ogóle spisują lakiery z tej firmy, więc wzięłam trzy kolory: z pierwszego obrazka - Blackcurrant R08, z drugiego - Dark Gray 050 i z trzeciego - Ruddy Pink 180 





3. Przepiękny zegarek Cluse, o którym marzę już od bardzo dawna, ale ich oryginalna cena mnie trochę przeraża, wiec na razie musi wystarczyć taki.



4. Kolejny zegarek. Tak, tak mam fiola na tym punkcie. tańszy niż poprzedni i bardzo ładny, dwóch na raz raczej nie kupię, ale myślę, że za jakiś czas bardzo chętnie będę z niego korzystała.



5. I jeszcze jeden zegarek! Tym razem dla mojego mężczyzny. Zwykle nosił bardziej sportowe zegarki, ale teraz mu się coś odmieniło i spodobał się tym razem ten elegancki.



6. No i oczywiście coś z kosmetyków. Czytałam dużo na temat kosmetyków the Balm z AliExpress i opinie były różne, ale w większości pozytywne. Postanowiłam sama zobaczyć jak to jest z ich jakością, pudełkiem i pigmentacją.


Jak na razie to wszystkie moje plany zakupowe na AliExpress, ale jestem pewna, że niedługo znowu coś mi się spodoba i znowu będę chciała zamówić. Na pewno jak otrzymam te rzeczy to napisze o nich post. Szukanie takich okazji na prawdę uzależnia!

Zamawiacie na AliExpress? Może miałyście, któryś z tych przedmiotów?

6 komentarze

  1. Uwielbiam Ali. Uważaj, bo ta strona uzależnia.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja czekam na drugą lampę do hybryd. jedna mi umarła, czas na ponowną próbę :D jak dotąd zrobiłam tylko 1 hybrydki xd obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydki tez uzależniają :D witam i bardzo sie cieszę ze zostajesz na dłużej :*

      Usuń
  3. Ja często robię zakupy na Ali i jestem bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój ulubiony wpis, oby takich więcej. Oczywiście lakiery już wiem z jakiej aukcji kupię haha! Świetny wybór, zdecydowanie ali uzależnia. <3

    OdpowiedzUsuń

Google+

Flickr Images