19 maja

Piękne paznokcie z zestawem do manicure i pedicure SANITAS SMA 35 | idealny do zdejmowania hybryd | w przystępnej cenie



Ten produkt kupiłam przede wszystkim z myślą o zdejmowaniu hybryd. Hybrydy uwielbiam za to, że trzymają się przynajmniej 1,5 tygodnia bez żadnego odprysku czy zdrapania. Jednak ściąganie ich od początku mnie denerwowało. Najbardziej cierpiał na tym mój czas oraz plecy. Po odmoczeniu paznokci w acetonie musiałam jeszcze siedzieć i zdrapywać resztki lakieru patyczkiem. Dzięki tej frezarce zyskałam więcej czasu i przy okazji zaczęłam pielęgnować bardziej dłonie i stopy. 




W kartonowym pudełku znajdziemy specjalną kosmetyczkę do przechowywania tego zestawu, w skład którego wchodzą: frezarka, kabel, 7 końcówek, osłonka na pył oraz instrukcja obsługi. Pokrótce opiszę Wam każdą końcówkę (od lewej strony):

1. szafirowa szlifierka stwardniałej skóry - idealna do usuwania zrogowaceń na stopach
2. frez półokrągły - do usuwania cierni wrastających paznokci 
3. krążek szafirowy gruboziarnisty - umożliwia skracanie grubych paznokci
4. frez walcowy - szlifowanie szponowatych powierzchni paznokci, wygładzenie ich
5. stożek z powłoka filcową - wygładzanie i polerowanie paznokci oraz oczyszczanie ich powierzchni
6. stożek szafirowy - usuwanie suchej skóry, zrogowaciałego naskórka oraz pielęgnacja paznokci
7. krążek szafirowy drobnoziarnisty - piłowanie i obróbka paznokci


Frezarka kupiona była w Lidlu za około 70 zł i nie żałuje tego zakupu. Dwóch końcówek używam do ściągania hybryd (nr. 4 i 6 z opisu powyżej) i do tego sprawdzają się na prawdę świetnie. Po ściągnięciu hybryd używam końcówki do usunięcia suchych skórek oraz do polerowania i paznokcie wyglądają o wiele lepiej. Sprzęt trzyma się w ręce bardzo wygodnie, nie przegrzewa się szybko. Ma dwie szybkości oraz kierunki obrotu końcówek do wyboru. Osłonka na pył całkiem dobrze spełnia swoje zadanie - większość pyłu nie leci wprost na buzię. Myślę, że dla osób, które chcą zacząć pracować z takim zestawem - ten będzie idealny. 



Macie frezarkę? Uważacie, że jest ona niezbędna czy wręcz odwrotnie?
 Ja już nie mogę sobie wyobrazić zdejmowania hybryd bez niej :)

4 komentarze:

  1. Nigdy nie miałam takiego urządzenia :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A mam inne pytanie. Czy w przypadku zużycia danego frezu można do kupić osobno?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie widziałam, żeby można było dostać w Lidlu oddzielnie frezy, może pasują do tego jakieś inne, ale nie kupowałam jeszcze :)

      Usuń

Copyright © Lightside , Blogger