06 września

Mini haul Sephora | Becca, Rexaline, Benefit


Po dwóch miesiącach intensywnej,wakacyjnej pracy mogłam sobie pozwolić w końcu usiąść na spokojnie przed komputerem i zrobić jakieś zamówienie online. Przez cały rok nie kupowałam za bardzo żadnych nowości z kolorówki, ale teraz miałam wielką ochotę zapoznać się z...

Becca zestaw rozświetlaczy 
Wszyscy kojarzą na pewno rozświetlacze od Becca. W końcu i ja się skusiłam na mój pierwszy rozświetlacz. Ale nie chciałam pełnej wersji, ponieważ nie wiem czy by mi się sprawdził i nie wiem kiedy bym go zużyła, bo rzadko wykonuje pełen makijaż. Ale gdy tylko miałam oba produkty na skórze to... mówię Wam, totalne wow! Więcej o tym zestawie w oddzielnym poście :)




Rexaline Derma Comfort Cream
Miałam kilka próbek tego kremu i tak mi się spodobał i mnie zaciekawił, że postanowiłam kupić pełna wersję. To mój pierwszy taki drogi krem (135 zł), więc mam wieeelką nadzieję, że mnie nie zawiedzie. Mam ostatnio na prawdę wrażliwą i delikatna skórę i źle reaguje prawie na wszystko. Ten krem zostawiał moją skórę tak gładką i nawilżoną, że byłam pod wrażeniem. Na dodatek zostawiał ochronny film na skórze co na prawdę w nim pokochałam, a na zimę, która się powoli zbliża może być idealny. Z tego co wiem ten krem dostępny jest tylko w Sephorze i jest to nowość.
link



Benefit zestaw miniaturowych bronzerów Hoola
Ten zestaw dostałam w prezencie i w sumie jest bardzo trafiony, bo chciałam właśnie kupić sobie bronzer Bahama Mama, ale skoro dostałam aż trzy to na razie sobie odpuściłam. W zestaw wchodzą : bronzer w pudrze, bronzer w płynie i w sztyfcie. Jak na razie niezbyt polubiłam się z tym w płynie, ale jeszcze zobaczymy jak go trochę potestuję.




To wszystkie moje nowości z Sephory, miałyście jakiś produkt? Podzielcie się swoją opinią :)

19 komentarzy:

  1. Nie znam tych produktów. Ciekawa jestem czy ten krem Rexaline Derma Comfort Cream spełni Twoje oczekiwania na dłuższa metę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jestem w trakcie używania, ale potrzebuję jeszcze więcej czasu na wyrobienie sobie konkretnej opinii na jego temat :)

      Usuń
  2. Te bronzery są bardzo ciekawe :)
    Mogę prosić o 1 klik : TUTAJ ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw Becca kusi mnie od dawna, ale mam pełno rozświetlaczy i nie poddaję się zachciance :) Co do bronzerów Benefit to miałam ten w płynie właśnie i jest okropny. Tworzy plamy na skórze i w sumie nie wiem do czego on w ogóle służy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! W pełni się z Tobą zgadzam co do tego bronzera w płynie :/

      Usuń
  4. Kupi mnie by wypróbować coś Benefit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne są te bronzery w pudrze i w sztyfcie :)

      Usuń
  5. Zaciekawił mnie ten zestaw rozświetlaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Krem jest totalną nowością, miniaturki bronzerów z tego co wiem nie są na sprzedaż, więc pewnie dlatego :)

      Usuń
  7. Nie znam żadnej z wymienionych marek, zestaw bardzo mnie zaciekawił i wygląda świetnie. Czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że czas nadrobić takie zaległości :D

      Usuń
  8. Ładnie wyglądają te bronzery :D ale nawet nie mam co marzyć bo będą dla mnie za ciepłe :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam wiele o tych rozświetlaczach i jestem w nich zdecydowanie zakochana!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger