21 października

Rozświetlacze BECCA Opal Shimmering Skin Perfector Pressed/Spotlight


Latem niekoniecznie lubię się malować. Zazwyczaj robię to delikatnie podkreślając tylko oczy. Jednak jesienią zaczyna się we mnie szał na wszelkie kolorowe kosmetyki. Lubię sobie poprawić humor makijażem i uważam, że jesienią i zimą zdrowy błysk na naszej buzi jest jak najbardziej potrzebny. W ostatnim poście (który był trochę dawno ze względu na wdrażanie się w życie studenckie) przedstawiłam Wam właśnie ten zestaw rozświetlaczy Becca, który kupiłam w Sephora za 75 zł i, gdy tylko klikam w link do tego produktu to za każdym razem jest niedostępny. Dlaczego tak jest? Czytajcie dalej :)


Zestaw ten składa się z rozświetlacza w pudrze (2,4 g) oraz w płynie (5 g) w kolorze Opal. Oba produkty mają złoty, piękny odcień, ale ten w pudrze, czyli Shimmering Skin Perfector Pressed jest bardziej intensywny, ma drobinki, które odbijają światło z każdej strony. Drugi produkt jest równie cudowny, pięknie wygląda na skórze i tworzy idealną taflę. Dla osób, które lubią błysk, ale bardziej stonowany, ten w płynie będzie strzałem w dziesiątkę. Świetnie jest też połączyć te dwa produkty, nie jest to przesadzony blask, ale zwraca na siebie uwagę. Oba rozświetlacze są mega wydajne i takie małe opakowanie na pewno wystarczy na długo, ale też się nie przeterminują w połowie pełnego opakowania. Na zdjęciu niżej na palcach mam rozświetlacz w pudrze.


Na zdjęciu poniżej po lewej rozświetlacz w płynie, a po prawej w pudrze.



Do produktu w pudrze wybrałam pędzel Golden Rose. Sprawdza się świetnie, jest to mój pierwszy pędzel od Golden Rose i myślę, że nie ostatni. Jest miękki, włosie nie wypada, skuwka jest porządna i nie rusza się. Jego jakość jest bardzo dobra i można go dostać w dobrej cenie (ten kupiłam za około 15 zł).





Miałyście okazję wypróbować chociaż jeden z tych dwóch rozświetlaczy?

11 komentarzy:

  1. moim ulubionym rozświetlaczem jest Mary Lou :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem widywałam ten zestaw w sephorze i nie powiem - wzbudził on moje zainteresowanie, ale nie skusiłam się jeszcze ;) Uwielbiam błysk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw jest super, ale jak masz kilka rozświetlaczy to może dobrze, że się nie skusiłaś :D

      Usuń
  3. Kupiłam ten zestaw tuz po tym jak Becca weszła do naszej Sephory i od tej pory to moje ulubione rozświetlacze. Nałożone jeden na drugi dają mega błysk (ale jeszcze nadający się do noszenia na co dzień) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. akurat nie potrzebuję nowego, ale bardzo podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dalej nie jestem przekonana do rozświetlaczy w płynie, ale ten w kamieniu wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger