12 lutego

Dermedic Hydrain3 Hialuro | nawilżający krem pod oczy


Dermedic to znana marka tworząca dermokosmetyki dla wymagającej skóry. Na stronie dermedic.pl możemy przeczytać, że produkty wytwarzane są w farmaceutycznych warunkach oraz, że wykorzystują do swoich produktów wody o najwyższym poziomie czystości co jest bardzo ważne dla skóry wrażliwej.
Od pewnego czasu moja skóra totalnie się zmieniła. Muszę podwójnie uważać na to, co kładę sobie na twarz czy ciało. Źle dobrany kosmetyk powoduje u mnie swędzenie, zaczerwienienie i suchość. Dlatego bardzo się staram wybierać produkty odpowiadające mojej skórze. 


Oprócz suchej i ściągniętej skóry na ciele miałam też problem właśnie z suchością i ze ściągnięciem w kącikach oczu. Często skóra była aż biała i zwykły krem nie radził sobie z tym. 


Hydrain3 Hialuro to bardziej taki żel-krem niż krem pod oczy. Ma lekką konsystencję i delikatny, przyjemny zapach. Używałam go przeważnie na wieczór, ale czasem też dwa razy dziennie. Wodnista konsystencja sprawia, że nikt nie byłby w stanie z nim przesadzić. Szybko się wchłania zostawiając przyjemną, gładką warstwę. Po aplikacji nie odczuwałam żadnego pieczenia ani nie zauważyłam żadnego zaczerwienienia skóry. Nie zauważyłam też, aby negatywnie wpływał na jakość makijażu.

Przy regularnym stosowaniu tego produktu problem z suchymi kącikami całkowicie zniknął. Nawet zimą, gdy skóra bardziej się wysusza, okolica oczu stała się nawilżona, uelastyczniona i gładsza, a spojrzenie stało się świeższe i rozjaśnione. Na opakowaniu napisane jest, że krem opóźnia proces starzenia się skóry co trudno jest raczej zauważyć, a tym bardziej po jednym zużytym opakowaniu. W składzie tego kosmetyku znajdziemy m.in. ditlenek tytanu, który chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym (na czwartym miejscu), więc po tym składniku możemy wnioskować, że faktycznie krem ma też właściwości opóźniające proces starzenia skóry. Produkt jest bardzo wydajny i wystarcza z pewnością na około 3/4 miesiące używania dwa razy dziennie.


Skład:
Woda
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - olej ze słodkich migdałów (już na drugim miejscu!) tworzy film na skórze, zmiękcza i wygładza skórę
Silica - krzemionka, wpływa na konsystencję kremu
Titanium Dioxide - dwutlenek tytanu, chroni skórę przed promieniowaniem UV
Iron Oxides - tlenek żelaza, nadanie barwy
Glycerin - gliceryna, substancja nawilżająca, ułatwia transport innych substancji wgłąb skóry
Sodium Hyaluronate - hialuronian sodu, zapobiega wysychaniu kosmetyku
Betaine - betaina, nawilża skórę
Polyacrylamide - poliakrylamid, tutaj jest ciężka i skomplikowana sprawa, bo poliakrylamid może uwalniać akrylamid, który wchłaniany przez skórę jest rakotwórczy. Jednak Unia Europejska narzuca limity na ilość dozwolonego akrylamidu w produkcie. Myślę, że, gdy nie mamy wszystkich kosmetyków z tym składnikiem to nic nam się nie stanie, zwłaszcza, że w tych czasach czasem nawet powietrze którym oddychamy może nam zrobić większą krzywdę niż taki krem.
C 13-14 Isoparaffin - izoparafina C 13-14, pochodna ropy naftowej, nawilża wygładza i uelastycznia
Laureth-7 - alkohol laurylowy, substancja zwilżająca
Propylene Glycol - glikol propylenowy, nawilża skórę, ułatwia transport składników aktywnych w głąb skóry
Chlorella vulgaris extract - wyciąg z chlorelli zwyczajnej, poprawia elastyczność i sprężystość skóry
Cetyl Alcohol - alkohol cetylowy, zapobiega odparowywaniu wody
Tocopheryl Acetate - octan tokoferylu, działanie antyoksydacyjne, hamuje procesy starzenia się skóry
Allantoin - alantoina, działanie przeciwzapalne, łagodzące, regenerujące, odbudowujące
DMDM Hydantoin - DMDM hydantoina, ochrona przed nadkażeniem bakteryjnym. Mikroorganizmy nie namnażają się i nie rozwijają w produkcie
Iodopropynyl Butylcarbamate - butylokarbaminian jodopropynylu, podobne działanie do DMDM hydantoiny


Krem Dermedic dostępny jest za około 25/30 zł co jest przystępną ceną. Nie licząc kilku składników, które są totalnie zbędne moim zdaniem w tym kremie, to jest na prawdę super. Mimo tego, jestem bardzo zadowolona z działania tego produktu. Mam na oku jeszcze jeden krem z Dermedic, ale z linii Tolerans. Myślę, że poszukam też jakiegoś kremu z lepszym składem i wtedy zobaczę czy lepszy skład to też lepsze działanie.


Używałyście lub używacie produktów Dermedic?

14 komentarzy:

  1. ja używam kremu Dermedic hydra in 2 i jestem nim zachwycona :D składu może super nie ma, bo ma w sobie parafinę, jednak u mnie się sprawdza idealnie :D zwłaszcza zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No racja, składy nie powalają, ale bardzo fajne mają produkty :D

      Usuń
  2. Bardzo lubie produkty tej marki, kiedyś na pewno wrócę do niektórcyh pozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kosmetyki Dermedic, ale tego kremu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo fajny, ale zależy jakie ma się oczekiwania co do kremu pod oczy

      Usuń
  4. Bardzo polubiłam kosmetyki Dermedic, ale tego kremu nie miałam jeszcze okazji poznać. Jego lekka formuła jest idealna pod makijaż, na noc preferuję bardziej treściwe kremy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to on zdecydowanie nie jest treściwy :D A u mnie po cięższych kremach oczy puchną :/

      Usuń
  5. Rok temu zrezygnowałam z kremów pod oczy i przeszłam na olejki, one jednak lepiej u mnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojaa, nie wyobrażam sobie stosowania olejków pod oczy, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdzają :)

      Usuń
  6. Mam krem głęboko nawilżający i jestem z niego zadowolona, na ten też zwrócę uwagę jak będę potrzebować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam go, ale dla mnie był zbyt słaby. Oczywiście nawilżał, ale potrzebuję jednak czegoś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś krem Hydrain, ale kilka lat temu to było. Miał inne opakowanie i nie wiem, czy nie różnił się składem...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam sporo kosmetyków Dermedic, a z tej serii uwielbiam płyn micelarny, jednak kremiku pod oczy jeszcze nie miałam :)
    PS. Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger