07 marca

Bourjois Healthy Mix korektor idealny pod oczy


Wiele kobiet wypróbowało już podkłady Bourjois z serii Healthy Mix i często można go zobaczyć na blogosferze. Natomiast korektor z tej serii chyba nie jest tak znany. A szkoda, bo uważam, że jest jak najbardziej warty uwagi. Kupiłam go tak na prawdę przez przypadek, nie czytałam wcześniej o nim żadnych recenzji. W planach miałam kupić co dopiero wprowadzony wtedy na polski rynek korektor Maybelline Anti-Age (wszędzie zachwalany). Ale oczywiście zostało tylko jedno opakowanie i to w najciemniejszym kolorze. 
Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue kosztuje około 30-40 zł/7.8 ml w zależności od strony, a w Rossmannie nawet 47 zł.



Kolor jaki wybrałam to 52 Medium z żółtymi tonami. Korektor jest moim zdaniem bardzo dobrze kryjący, jest lekki, nie wchodzi w zmarszczki, nie roluje się. Dodatkowo jest całkiem trwały, deszcz i wilgoć nie ruszą go kompletnie. Nakłada się go za pomocą aplikatora. Opakowanie jest dobrze wykonane, nic się nie zepsuło, nic nie odpadło i najważniejsze - zakrętka nie pękła. 
W formule korektora widoczne są małe drobinki rozświetlające, ale widać je tylko z bliska. Rozświetla i rozjaśnia okolice oczu. Nie ciemnieje i wygląda bardzo naturalnie na skórze. Po niemalże codziennym używaniu tego korektora nie mam problemów z suchą skórą pod oczami.


Przede wszystkim zależało mi na korektorze, który ukryje moje cienie pod oczami i sprawi, że spojrzenie będzie świeższe i ładniejsze. Czasem używam go na jakieś wypryski lub zaczerwienienia na twarzy i tutaj równie dobrze się spisuje. Żeby pokazać Wam, że faktycznie ten produkt coś zakrywa postanowiłam, że pod moje lewe oko nałożę ten korektor, a pod prawe nie. Dodatkowo mam pomalowane tylko rzęsy, żadnego podkładu itp. Widzicie różnicę?



Jestem ciekawa czy miałyście ten korektor i czy też byłyście z niego zadowolone :)

4 komentarze:

Copyright © Lightside , Blogger