24 czerwca

Chciało mi się płakać jak skończyłam oglądać te seriale | Netflix



Sesja zakończona, ale podczas niej oczywiście trzeba było trochę nadrobić serialowe zaległości. Wiadomo, że wtedy jest na to najlepszy czas! Uważam, że te seriale są na prawdę warte uwagi, więc koniecznie się z nimi zapoznajcie <3


Dom z papieru

Jak jeszcze nic Ci nie mówi ten tytuł to koniecznie musisz to nadrobić! Co to był za serial! Uwielbiam wątki kryminalne i to był taaki dobry serial z ciągłą akcją. Non-stop się coś działo, można było się zastanawiać nad planem przestępców i nad tym czy im się uda to co zaplanowali czy nie. I właśnie ten plan, wszystko dokładnie przemyślane, niektóre pomysły na prawdę zaskakiwały.  Jak tylko pojawi się następny sezon od razu biorę się za oglądanie.
Ośmioro przestępców barykaduje się z zakładnikami w hiszpańskiej mennicy. W międzyczasie geniusz wśród złodziei manipuluje policją, by zrealizować swój plan.


Dark

Chyba nigdy nie widziałam serialu czy filmu w takim stylu. Niemcy mają chociaż dobry serial :D Po każdym odcinku byłam mega ciekawa co będzie w następnym i o co chodzi. Można się domyślić jaki jest główny wątek, ale wszystkie szczegóły czasami na prawdę zaskakiwały. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon!
Zaginięcie dzieci ujawnia podwójne życie i nadszarpnięte relacje członków czterech rodzin, łącząc się z wydarzeniami sprzed trzydziestu lat.


The Rain

Ostatni serial, który ostatnio skończyłam. Obejrzałam go chyba w jeden dzień, bo jest to króciutki i bardzo fajny serial :D Tutaj nie było żadnej tajemnicy, od początku było wiadomo o co chodzi, ale przyjemnie się go oglądało, ale nie był aż tak fascynujący jak te wyżej.
Ten skandynawski serial to thriller opowiadający o dwójce rodzeństwa wyruszającego w niebezpieczną podróż przez świat opustoszały w wyniku epidemii morderczego wirusa.

Zdjęcia: nflix.pl
A Wy jakie seriale polecacie? Może obejrzeliście już te trzy, które ja uwielbiam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger