20 października

Yves Saint Laurent Mon Paris | woda perfumowana inspirowana Paryżem


Ta pięknie ozdobiona klasyczną wstążką Yves Saint Laurent buteleczka skrywa w sobie równie piękny zapach, który jest idealny na każdą okazję. Spotkanie w kawiarni z koleżankami, kolacja z chłopakiem, wyjście do pracy czy na uczelnię, - każda ta czynność, w każdym miejscu może być perfekcyjnie podkreślona tymi perfumami.

Yves Saint Laurent komponuje szypr na nowo i podkreśla paryski szyk. Łączy nuty paczuli z białymi akordami i równoważy je piżmową zmysłowością. W kompozycji króluje Datura - kwiat wzbudzający niepokój i ekscytację. Ulotny w ciągu dnia, po zachodzie słońca przepełnia powietrze gęstym aromatem.



Głowa:
bergamotka, calon, gruszka, malina, mandarynka, pomarańcza, truskawka
Podstawa:
ambroxan, białe piżmo, cedr, mech, paczuli, wanilia
Serce:
bieluń dziędzierzawa, jaśmin, kwiat pomarańczy, piwonia


Świeży, delikatny, owocowo-kwiatowy, lekko słodki, kobiecy. Nie jest to taki zwykły i oczywisty słodki zapach. Na mnie średnio trwałe perfumy, ale ja niestety mam problem z długim utrzymaniem się perfum na ciele. Po długim czasie czuć ją intensywnie na ubraniach i włosach. Lekko oleista konsystencja, co można zobaczyć po aplikacji (błyszczy się na skórze) oraz po dotknięciu perfum na ciele (czuć ją pod palcami). Dodatkowo - przepięknie się prezentują :) Jestem pewna, że co jakiś czas pojawią się w mojej kolekcji perfum.

Mon Paris dostępne jest w 3 pojemnościach (ceny z iperfumy.pl):
- 30 ml 189 zł
- 50 ml 269 zł
- 90 ml 345 zł


Znacie ten zapach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger