25 stycznia

Rozdanie z okazji 4 lat prowadzenia bloga!


Już za miesiąc (dokładnie 28 lutego) mój blog będzie miał 4 lata! Nie będę rozpisywała się o tym co udało mi się osiągnąć na blogu w tym roku, bo zrobiłam to już w podsumowaniu roku tutaj. Chciałabym podziękować Wam za obecność na moim blogu, nie zawsze dajecie o sobie znać w komentarzu, ale widzę, że jesteście :) Jest też kilka osób, które regularnie przeglądają i komentują posty - Wam też bardzo dziękuję! I w ramach podziękowania mam dla Was małe rozdanie. Możecie się zgłosić na blogu i na Instagramie także możecie zdobyć więcej szans na wygraną.


Do wygrania jest:
  • Brokatowy, waniliowy płyn do kąpieli Douglas
  • Maska nawilżająca, podkreślająca skręt loków
  • Korektor w sztyfcie Manhattan kolor 1 Naturelle
  • Mgiełka tonizująca Delia
  • Cień do powiek Delia nr 1 (raz użyty do swatcha, jeśli go nie chcesz, napisz w zgłoszeniu)
  • Cienkie gumki do włosów Kontigo 
Zasady:
  1. Organizatorem rozdania jestem ja, autorka blogu Lightside.
  2. Nagrodę wysyłam tylko na terenie Polski.
  3. Nagrody są nowe i nieużywane oprócz cienia, z którego można zrezygnować.
  4. Zgłoszenia są przyjmowane w terminie: 26.01.19 - 28.02.19 włącznie.
  5. Obowiązkowo trzeba być publicznym obserwatorem bloga.
  6. Osoby, które zaobserwują bloga tylko na czas rozdania, nie będą miały możliwości zgłosić się w następnych.
  7. Wyniki zostaną podane w osobnym poście oraz na Instastories maksymalnie po 7 dniach od zakończenia rozdania.
  8. Na maila od zwycięzcy z adresem do wysyłki czekam 7 dni od czasu opublikowania wyników.
  9. Blogi oraz profile stworzone tylko pod rozdania nie będą brane pod uwagę.
  10. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).
  11. Zgłaszając się do rozdania akceptujesz regulamin.

Aby się zgłosić wystarczy napisać komentarz, że bierzesz udział i pod jakim nickiem obserwujesz bloga. 



Powodzenia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger