11 grudnia

Świąteczna wishlista i pomysły na prezent dla najbliższych




1. Bransoletka Cluse, marzy mi się od dawna. Na prawdę wszystkie ich bransoletki mi się bardzo podobają tak jak i zegarki. Co do ich zegarków to na oficjalnej stronie jest teraz promocja: przy zakupie zegarka dostajemy pasek wymienny gratis. cluse.com



2. Nowa lampa do hybryd zdecydowanie mi się przyda! Moja UV już się psuje dlatego tym razem postawiłabym na LED. neonail.pl


3. Cracker'y to zdecydowanie świetny pomysł na prezent dla kosmetycznych freaków i nie tylko. Idealny sposób na spróbowanie produktów różnych marek w rozsądnej cenie. Przypadły mi do gustu trzy: Too Faced, Marc Jacobs i Kat Von D.  sephora.pl










4. Kubek termiczny lub shaker to moim zdaniem praktyczny prezent i mi zdecydowanie by się przydał jakiś porządny np. z firmy Contigo kubekcontigo.pl




lub butelki bardziej designerskie od Wink winkbottle.com




5. Przesłodkie cieplutkie kapcie to moim zdaniem strzał w dziesiątkę (jeśli ktoś w ogóle nosi kapcie). Oysho posiada w swojej ofercie wiele cudnych kapci i nie tylko. Mają wiele produktów idealnych na święta i  pięknie zapakowanych. oysho.com




6. Ostatni pomysł na prezent to prezent typowo dla mężczyzny. W tym roku kupiłam mojemu tacie krawat z jedwabiu i pasek skórzany i uważam, że te rzeczy zawsze się przydadzą, a jeszcze lepiej jeśli są porządnie zrobione i obdarowany pocieszy się nimi przez długi czas. Na vistula.pl są teraz całkiem korzystne promocje, z których warto skorzystać.


Co sądzicie o tych propozycjach? Co macie na swojej wishliście? :)

9 komentarzy:

  1. Ehh ja i tak mam problem co kupić mężowi :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście same super pomysły. Ja w tym roku stawiam na zakup ubran i kosmetyków, ale głównie to pierwsze. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też by mi się przydały nowe ubrania :D Ale chyba w sumie ile bym nie kupiła to bym chciała jeszcze i jeszcze więcej :D

      Usuń
  3. Nie wiedziałam, że marka Cluse mam w swojej ofercie również biżuterię! Dodaję ją do mojej wishlisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na dodatek ostatnio weszły przepiękne naszyjniki od Cluse! <3

      Usuń
  4. Fajne pomysly na prezenty. :) Mam kubek Contigo (już dobrych parę lat) i mam też Crackery :D, są za -50% w Sephorze. Ja mam Benefit i Glamglow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie widziałam przedwczoraj, że są w takiej dobrej cenie te crackery, ale już były niedostępne :(

      Usuń
  5. Kubek Contigo polecam! Miałam kilka termicznych, ale ten spisuje się najlepiej! =)

    P.S. Dodaję do obserwowanych =)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger