11 listopada

Minimal dots nails | NeoNail & Color Tale | Jak sprawdza się lakier hybrydowy z Aliexpress?


Ostatnio paznokcie malowałam bardzo rzadko, ale zainspirowana wieloma zdjęciami tego manicure w internecie postanowiłam sobie takie zrobić. Jest to bardzo prosty, szybki ale ciekawy wzór.



Użyłam dwóch kolorów Color Tale oraz bazy i topu z NeoNail. Lakiery bardzo dobrze ze sobą współpracują, nie robią się bąble, nie wchodzi pod nie powietrze. Lakiery Color Tale są gęste i trochę się ciągną, ale nie przeszkadza to w aplikacji. Nie spływają one na boki paznokcia, co przy rzadszych lakierach może się zdarzać. Lakiery z Aliexpress są tanie i te mają po 12 ml, a jedyny ich minus to taki, że naklejki na nakrętce kompletnie nie odpowiadają rzeczywistym kolorom lakieru. Ale na stronie Aliexpress kolory są dobrze pokazane na zdjęciach, więc nie ma obaw, że przyjdzie nam inny odcień niż zamawiałyśmy.



Dobrze zrobiony manicure czy pedicure tymi lakierami potrafi utrzymać się do 2 tygodni, więc myślę, że jest to bardzo dobry wynik. Lakier nie odpryskuje nawet przy częstym sprzątaniu i moczeniu rąk w detergentach. Jestem bardzo zadowolona z tych lakierów i uważam, że są one doskonałe szczególnie, gdy ktoś zaczyna z hybrydami.



Miałyście lakiery z Aliexpress? 


8 komentarzy:

  1. Takie zdobienie myślę, że jeszcze byłabym w stanie zrobić. Wybrałaś piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają, jak najbardziej lubię taki minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja raz mam nastrój na minimalizm a raz na przepych :D

      Usuń
  3. Loving this nail polish look! Thanks for the share, keep up the posts!
    Scarlett

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie proste a jakie efektowne, pięknie wyszło =)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudowne, kiedyś koniecznie się zainspiruje, lakiery z alie zdecydowanie testuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 Koniecznie napisz post jak wytestujesz te lakiery, bo jestem ciekawa Twojego zdania :D

      Usuń

Copyright © Lightside , Blogger