06 kwietnia

Zmiany, zmiany, zmiany...


Ciągle staram się rozwijać siebie i mojego bloga w różnych kierunkach. Kombinuję by robić lepsze zdjęcia, pisać ciekawsze wpisy i po prostu aby wygodniej było Wam się poruszać po moim blogu i łatwiej było mnie znaleźć. Prawie dwa lata temu zmieniłam wygląd bloga, z tego podstawowego, brzydkiego blogspotowego na czysty, przejrzysty, prosty i taki jaki mi się marzył. Teraz przyszedł czas na kolejne zmiany, z których bardzo się cieszę. Do tych zmian popchnęły mnie różne osoby. Te z blogosfery i te spoza niej ;)


1. INSTAGRAM
Prowadzę bloga już od ponad 3 lat, chyba najwyższy czas założyć Instagrama, co nie?
Więc od dzisiaj będziecie mogli mnie też znaleźć na tej platformie. 


2. DISQUS
W końcu będziemy mogli pogadać! Do tej pory, gdy odpowiadałam na Wasze komentarze mogłam zapomnieć o rozmowie z Wami na dany temat pod postem. Teraz będzie to moim zdaniem o wiele łatwiejsze, bo gdy napiszę odpowiedź do Waszego komentarza zostaniecie powiadomieni o tym w mailu lub na Disqusie. 


3. WYSZUKAJ
Na koniec mała, ale ważna zmiana. Od dzisiaj możecie wpisać jakąś frazę w okienko wyszukaj i otrzymacie te wpisy, które Was najbardziej interesują.



Na razie to tyle zmian, ale cały czas myślę o tym co ulepszyć. Macie może jakieś propozycje co można by było jeszcze zmienić? I dajcie koniecznie znać co myślicie o Disqusie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger