04 kwietnia

Hipoalergiczny szampon nawilżający Biały Jeleń kozie mleko


Już od dłuższego czasu firma Biały Jeleń towarzyszy mi co dnia. Do tej pory był to tylko świetny płyn micelarny, a teraz do niego dołączył też ten szampon. Czy zagości u mnie na dłużej?

Nawilżające kozie mleko to seria hipoalergiczna stworzona specjalnie dla skóry wrażliwej i podatnej na alergie. Co najważniejsze - nie posiada SLES-u, silikonów, alergenów zapachowych, alkoholu. Szampon ma delikatny zapach, więc nawet największym wrażliwcom nie powinien on przeszkadzać, ma konsystencję typową dla szamponów, bardzo dobrze się pieni i jest wydajny. Przeznaczony jest przede wszystkim do włosów cienkich, matowych i zniszczonych. Cienkich i matowych nie mam, ale zniszczone już trochę tak. Zdarzało się, że skóra głowy mnie swędziała po bokach, ale nie mam tam jakichś wielkich problemów. 




Na odwrocie szamponu jest napisane, że zapewnia on wyjątkowe nawilżenie. No może wyjątkowe to nie jest, ale włosy jak najbardziej są miękkie i zdecydowanie łatwiej się rozczesują. Dobrze oczyszcza i nie przyspiesza przetłuszczania się włosów, swędzenie głowy się zmniejszyło i nie pojawiły się żadne inne nieprzyjemne skutki używania go. Na stronie sklepu tej firmy kosztuje 10,50 zł/300 ml. Wydaje mi się, że na razie go nie kupię, bo jakoś nie podbił mojego serca. Nie jest tak łatwo dostępny jak Pantene, którego używam najczęściej, więc miałabym nawet problem, żeby go gdzieś stacjonarnie dostać. Mimo to uważam, że jest wart wypróbowania, szczególnie jeśli borykasz się z wrażliwą skórą.


Jak się ma Wasza skóra głowy? Potrzebujecie specjalnej pielęgnacji? 

5 komentarzy:

  1. Szamponu nie używałam, ale za to mydło towarzyszy mi od paru miesięcy. Zaczęłam kupować go córce (1,5 roku) poniewaz zaczela miec zaczerwienienia na skórze jak po jakimś uczulrniu. Do dzisiaj nie wiemy co ją uczula, ale mydło działa w 100 procentach i włoski też nim myjemy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to co dla mnie,musze wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja z Białego Jelenia dawno już nic nie używałam - jedynie płyn do płukania mam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubimy kosmetyki tej marki. Właściwie wszystkie, które dotąd używaliśmy, spisały się u nas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Markę oczywiście kojarzę, ale sama niczego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Lightside , Blogger