10 czerwca

Po upalnych dniach miód na twarz! Maseczka nawilżająca od It's Skin Honey Firm and Glow


Piękne, upalne lato tej wiosny, prawda? Trzeba więc się przygotować i mieć w swojej kosmetyczce produkty, które pomogą naszej skórze po wysuszeniu słońcem czy po podrażnieniu. Miód słynie ze swych łagodzących i nawilżających właściwości, ale nie jest on zbyt komfortowy w nakładaniu na skórę, jednak warto go przemycić w jakimś produkcie do swojej pielęgnacji. Dlatego ja postawiłam na tę maskę i zobaczymy czy w ogóle posiada miód w swoim składzie i czy tak cudownie działa jak wspomniany naturalny kosmetyk.
Maska do twarzy w płachcie nasączonej skoncentrowaną formułą składników aktywnych. Zawiera wyciąg z miodu o właściwościach nawilżających i odżywczych, które intensywnie regenerują skórę, skutecznie walczą z niedoskonałościami i łagodzą stany zapalne oraz chronią skórę przed negatywnym wpływem czynników środowiskowych. Skóra odzyskuje optymalny poziom nawilżenia, gładkość oraz zdrowy i promienny wygląd.
Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam maski w płachcie, a to przecież takie przyjemne uczucie położyć sobie taką chłodną maskę w upalny dzień! Ekstrakt z miodu jest już na 6 miejscu w składzie, znajdziemy tam również sporo różnych ekstraktów z roślin i owoców takich jak grejpfrut, imbir, lukrecja, zielona herbata czy cynowód (azjatycka roślina jaskrowata). 

Celulozowa płachta była bardzo mocno nasączona płynem, gdy nałożyłam ją na twarz to bez problemu mogłam wziąć resztę i posmarować też szyję i dekolt. Co tu dużo opisywać, skóra po maseczce jest wygładzona, miękka, nawilżona, uczucie ściągnięcia minęło całkowicie. Nie odczuwałam żadnego palenia czy pieczenia, skóra po zdjęciu maski nie była zaczerwieniona ani podrażniona. Efekt nawilżenia długo się utrzymał, jestem bardzo zadowolona z tego produktu i na pewno do niego jeszcze wrócę!



Używacie tego typu masek? Macie jakieś swoje ulubione?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger