30 października

Akcesoria i ozdoby do paznokci z Aliexpress #1


Odkąd zaczęłam robić sobie paznokcie hybrydowe, przykładam więcej uwagi do wszelkich pomocnych akcesoriów oraz pięknych ozdób. Dzisiaj pokaże Wam moje pierwsze zamówienie ze sklepu Born Pretty Store na Aliexpress. W pogrubionych nazwach produktu znajduje się link do każdego z nich.


Od jakiegoś czasu już nie korzystam z acetonu do zdejmowania hybryd. Zdecydowanie łatwiej mi jest zdejmować hybrydy za pomocą frezarki a dodatkowym plusem jest czas, który zyskujemy przy tej metodzie. Nie wspominając o tym, że aceton wysusza skórę wokół paznokci i niszczy same paznokcie. Jednak czasem mogą się przydać.


Podstawka pod pędzelek
Zdecydowany must-have jak dla mnie. Przedłużając paznokcie akrylo-żelem, który jest bardzo lepki i klei się do wszystkiego taka pomoc jest nieoceniona. Przed zakupieniem tego słodkiego maleństwa, opierałam pędzelek o cokolwiek i prawie zawsze spadał i brudził stół. Teraz idealnie się trzyma na tej podstawce i zdecydowanie ją polecam.


Cienki pędzelek do zdobień
Miałam kilka pędzelków, ale same krótkie i grubsze. Potrzebowałam właśnie takiego do cienkich linii, listków, kwiatków. Niestety ten konkretny bardzo dobrze wygląda jednak działa nie tak jak powinien. Na końcówce pędzelka za każdym razem zbiera się kropelka lakieru co uniemożliwia dokładne, regularne malowanie np. równej linii. Lakier powinien równomiernie rozłożyć się na włosiu, a niestety w tym przypadku tak nie jest.


Pęseta do zdobień
Pęsetka zakończona jest ostrą końcówką. Kupiłam ją z myślą o odklejaniu/naklejaniu naklejek oraz przenoszenie i łapanie małych zdobień. Niestety średnio spełnia swoją funkcję. Nie trzyma ozdób wystarczająco mocno i się zsuwają lub w ogóle nie może ich złapać i ciężko jest położyć mały element za pomocą tej pęsety na paznokciu.


Złote naklejki
Całkiem fajne, różne wzory, można wykorzystać je do różnych kombinacji. Trzeba tylko uważać, żeby dobrze przykryć je topem, bo, gdy są niedokładnie przykryte to niestety się ścierają. Myślę, że kupię też inne wzory.


Kolorowe konfetti do paznokci
Kupiłam aż 4 rodzaje, bo nie mogłam się zdecydować na jedne. Świetnie wyglądają na każdym kolorze lakieru, dobrze się trzymają. Jest ich bardzo dużo w opakowaniu i na pewno wystarczą na długo.



Kupujecie na Aliexpress? Jak tak, to co najczęściej zamawiacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger