04 listopada

Inspiracje mieszkaniowe - kuchnia | styl skandynawski, nowoczesny, klasyczny i nowojorski


                              




Już niedługo (za rok) będziemy odbierać nasze mieszkanie. Będzie ono w stanie deweloperskim, a więc niektóre rzeczy takie jak kontakty, gniazdka (miejsca, w których mają być i na jakiej wysokości) trzeba było już zaplanować, a więc również zaplanować układ mebli. Dwa lata przed odbiorem mieszkania trzeba było mieć już mniej więcej wizję, plan w głowie i na papierze, co nam się podoba i co powinno się w nim znaleźć. Jako, że jednym z najważniejszych pomieszczeń jest kuchnia to od niej zaczniemy serię postów z inspiracjami.

Nasz pomysł na kuchnię: biała, ciepła ale nowoczesna, z elementami drewna i marmuru. Koniecznie musi być funkcjonalna, a meble zrobione na wymiar. Bardzo podobają mi się ciemniejsze pomieszczenia (np. z ciemnymi ścianami, szafkami), ale wiem, że jest to niepraktyczne rozwiązanie i ciemne pomieszczenie po jakimś czasie może przytłaczać.

Dla mnie najlepsze źródła inspiracji to Instagram, Pinterest, Homebook, blog Lovingit, Westwing, katalogi papierowe. Tutaj możecie zerknąć na mój Pinterest i zapisane tam inspiracje.













Jak widać podobają mi się przeróżne style: nowojorski, nowoczesny, klasyczny, skandynawski. Mimo, że inspiracji jest mnóstwo to nie ma takiego projektu, który nawet w 90% całościowo by mi odpowiadał, dlatego najlepszym wyborem będzie połączenie konkretnych elementów z każdego projektu.
Jestem ciekawa jakie Wy macie spojrzenie na projekt kuchni. Jakie style Wam się podobają?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger