20 grudnia

Fryzury, paznokcie i inne inspiracje ślubne



Jak zwykle grudzień upływa pod znakiem przygotowań do świąt, ale wiele par ma też na głowie przygotowania do ślubu. Nawet wśród moich znajomych jest kilka par, które już niedługo będą wyprawiać wesele. Ja sama do ślubu się nie szykuję, ale od dawna mega podobają mi się wszelkie inspiracje w tym temacie. Szczególnie piękne upięcia z delikatnymi ozdobami oraz białe lub kremowe paznokcie. Zdaję sobie sprawę, że przygotowania do ślubu zaczynają się nawet dwa lata przed tą wyjątkową datą, ale im bliżej ślubu, tym bardziej szczegółowe rzeczy można zacząć planować - takie właśnie jak włosy, paznokcie, dekoracje stołu, księga gości czy zakupienie pudełka na koperty ślubne. W tych czasach odchodzi się od tradycyjnych prezentów na rzecz pieniędzy w kopertach np. na nowe mieszkanie Państwa Młodych lub na cel charytatywny. Te wspomniane pudełka robią się coraz bardziej przydatne. Posiadanie go zdecydowanie wpływa pozytywnie na wygodę i komfort przyjmowania prezentów. Ja jestem raczej fanką wystroju minimalistycznego, roślinnego, naturalnego, boho, a więc to pudełko najbardziej by mi odpowiadało. Wszystkie poniższe inspiracje pochodzą z Pinteresta i znajdziecie je u mnie na profilu na tablicy 'Wedding'.


A Wy jakie macie upodobania? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger