12 stycznia

Moje ulubione perfumy na jesień/zimę



Sama nie wiem czy mamy teraz zimę czy jesień przez tą pogodę. Mimo tego dylematu, właśnie te trzy perfumy są moimi ulubionymi na chłodniejsze dni. Wtedy otulam się zazwyczaj zapachami kwiatowymi, a te perfumy poniżej właśnie takie są. Jestem ciekawa czy znacie te zapachy i tak samo uwielbiacie jak ja :)


Chloe Signature

Klasyczny zapach powstały z połączenia kwiatów i świeżości. Te perfumy stały się moimi ulubionymi w 2019 roku. Bardzo trwały i kobiecy, zwracający na siebie uwagę. Wiele razy słyszę pytania i zachwyty na temat tych perfum. Ten zapach jest dla zdecydowanych i pewnych siebie kobiet :) Chloe zachęciło mnie do tego, aby wypróbować inne zapachy tej marki na przykład Love Story. No i umówmy się - ten flakon robi robotę!


Avon Attraction

Ten zapach trafił do mnie zupełnie przypadkiem. W pracy wyczułam je od mojej koleżanki i zachwycałam się nimi przez cały dzień. No i tak jakoś wyszło, że mi oddała prawie cały flakonik, bo jej jakoś nie przypasowały :P Ja osobiście jestem nimi zachwycona, mają całkiem dobrą trwałość, a więc są też całkiem wydajne. Drzewno - owocowa, kobieca, intrygująca kompozycja będzie idealna na wieczór jak i na pochmurny dzień.


Coach

Kolejny klasyk tym razem marki Coach - te klasyki ewidentnie coś w sobie mają! Ten zapach opisywałam bardziej w jednym z wcześniejszych postów. Przepiękny, lekko słodki, ale kobiecy zapach opierający się na malinach, róży i gruszce. Ciekawy flakon z odpinaną skórzaną zawieszką to zdecydowanie coś, co wyróżnia te perfumy na półce.


Perfumy to zdecydowanie jeden z lepszych wyborów na prezent dla kobiety tak samo jak biżuteria. Sama nie wiem co jest lepszym prezentem i z czego bardziej bym się ucieszyła. Na ten moment chyba bardziej zadowolona byłabym z bransoletki, bo niestety moją, która była prezentem od ukochanego, zgubiłam podczas świąt na basenie. Kiedyś nie zwracałam za bardzo uwagi na biżuterię i nie nosiłam zbyt wiele ozdób. Teraz chciałabym mieć wielkie pudełko na biżuterię i pełno błyskotek do wyboru na każdą okazję. Im bardziej się błyszczy tym lepiej! Też tak macie? :P

Jakich perfum Wy używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger