25 stycznia

Moja wishlista | czego potrzebuję, co chciałabym sobie kupić




Muszę się przyznać, że mam teraz jakiś czas zakupów, ostatnio kupiłam trochę ciuchowych rzeczy, ale niestety musiałam większość odesłać, bo nie spełniły one moich oczekiwań. Jeden piękny płaszcz z domieszką wełny był na mnie za mały, druga kurtka była całkiem fajna, ale jakoś podświadomie miałam wątpliwości co do niej, więc przydała się tu moja zasada: jak mam wątpliwości to nie biorę :P Zamówiłam też piękne buty na jesień/zimę, ale te z kolei były za duże chociaż według opisu wymiarów wkładki powinny być dobre. Niestety będę musiała rozglądać się za innymi kurtkami i butami, ale nie tylko. Bo też mam ochotę porozglądać się za kosmetykami i innymi bzdetami :P No to zapraszam na przegląd rzeczy, które mam zapisane na liście zakupów.


Mam już od niedawna prostownicę to teraz czas na lokówkę, koniecznie grubą, aby były to delikatne loki/fale. Postawię chyba na taką, bo już kilka osób ją używało i polecało (osoby, które zawsze mają pięknie ułożone włosy). 


O butelkach Brita myślę, bo mam od długiego czasu już butelkę Dafi i niestety mi przecieka od kilku dobrych miesięcy. Chciałabym więc spróbować butelki od innej firmy z całkiem inną formą filtra. Trochę mi nie pasuje w nich to, że są tylko cztery kolory do wyboru i że dzióbek nie jest wymienny tak jak w Dafi.


Butki na jesień/zimę oraz już wiosnę. Chociaż patrząc na pogodę, którą mamy to i można chodzić teraz bez problemu w takich butach jak dwie ostatnie pary. A co do tych butów na obcasie to są one z DeeZee i tak szczerze to nie przepadam za butami z tej firmy, ale udało mi się je przymierzyć w CCC i na serio są całkiem wygodne.


Właśnie odesłałam niedawno jeden płaszcz i jedną kurtkę tego typu, bo niestety nie były takie jakie chciałam. Jednak nadal będę szukała tego idealnego, ciepłego, eleganckiego płaszcza (z tymi czarnymi botkami pięknie by wyglądało!) oraz krótkiej, grubej kurtki.






Z kosmetyków przede wszystkim zacznę w końcu robić jakiś swój kosmetyk. I tu mam dylemat, czy na początek wybrać zestaw z Ecospa do zrobienia samemu serum z wit. C czy wybrać gotowe rozwiązanie np. serum z The Ordinary. Dodatkowo do walki z przebarwieniami kupiłabym wszędzie zachwalany peeling kwasowy. Teraz jest idealny czas na używanie takich kosmetyków ze względu na mniejsze słońce, ale i tak trzeba chronić twarz kremem z filtrem. Kolejną rzeczą są masła do ciała z Eolab/Ecolab kto jak woli. Ostatnio też moje rzęsy trochę podupadły i na początku myślałam o serum np. Bodetko, jednak trochę mam wątpliwości co do takich kosmetyków, bałabym się o jakieś choroby oczu. Dlatego chyba zdecyduję się na naturalne serum te na zdjęciu wyżej.


Biżuterię z roku na rok coraz bardziej lubię i dbam o to, aby były to porządne akcesoria. Oprócz typowych świecidełek bardzo lubię też zegarki, mogłabym ich mieć naprawdę wiele! Teraz mam tylko jeden przedstawiony na zdjęciu, ale chętnie przygarnęłabym nowe np. zegarki Adriatica. Kurczę, jakie one są piękne, klasyczne i ponadczasowe! Moim zdaniem są naprawdę eleganckie. A jako, że już mam na pasku skórzanym to następny jaki bym wzięła byłby prawdopodobnie złoty na bransolecie.


Jak miałyście coś z tych przedstawionych kosmetyków to napiszcie o nim swoje zdanie w komentarzu. I dajcie znać co myślicie o tych wszystkich rzeczach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger