02 lutego

Naturalny zestaw do włosów | szampon i odżywka Natura Siberica Alladale



Kosmetyki naturalne zdecydowanie podbiły ostatnio rynek kosmetyczny. Słusznie czy nie? Każdy chyba sam powinien odpowiedzieć sobie na to pytanie. Kosmetyki naturalne mogą tak samo zaszkodzić jak te nie całkiem naturalne. Wiele jest w nich alergenów, które mogą wyrządzić poważną szkodę. Jednak, gdy nie jesteśmy uczuleni na jakiś składnik lub bez problemu możemy używać takich kosmetyków to mogą one stać się naszym sprzymierzeńcem w codziennej pielęgnacji. Kosmetyki do włosów naturalne to kategoria obok pielęgnacji twarzy i ciała, gdzie skład naturalny jest najbardziej poszukiwany. Wiele stuprocentowych naturalnych olejków gości w pielęgnacji wielu osób już od dawna. Właśnie te olejki (np. z wiesiołka, mango czy z różnych pestek) można spotkać w wielu odżywkach i szamponach. Oprócz olejków często spotykanymi składnikami w naturalnych kosmetykach do włosów są: ekstrakty z aloesu, wyciąg z awokado czy proteiny roślinne np. z pszenicy czy soi. Dzisiaj przedstawię Wam duet do włosów Natura Siberica z serii Alladale, która powstała na bazie dzikiego ostu szwedzkiego.


Regenerujący szampon do włosów Alladale

Gdy zobaczyłam jego przezroczystą konsystencję (na zdjęciu po prawej stronie) to szczerze się ucieszyłam, bo jest ona bardzo podobna do konsystencji Pantene Aqua Light, który jest dla moich włosów świetny. W składzie oprócz podstawowego dzikiego ostu znajdziemy między innymi witaminę E, ekstrakt z igieł jałowca syberyjskiego, olej z owoców dzikiej róży. Szampon przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów i posiada w miarę lekką konsystencję. Niestety okazało się, że po kilku użyciach spowodował u mnie łupież, z którym na co dzień raczej nie mam problemu, więc mimo dobrego oczyszczania musiałam się z nim pożegnać i oddałam go do testów mojej mamie.


Regenerująca odżywka do włosów Alladale

Odżywka ma troszkę gęstszą konsystencję i ma lekko zielony kolor. Oba produkty mają przyjemny, delikatny, roślinny zapach. Zawiera podobne składniki jak szampon i oba produkty posiadają certyfikaty Cosmos Natural oraz Soil Association. Ten pierwszy odnosi się do ilości zawartych składników naturalnych. Jeśli jest ich więcej niż 95%, produkt może otrzymać ten certyfikat. Drugi certyfikat przyznaje się produktom spełniającym rygorystyczne kryteria środowiskowe biorąc pod uwagę cały łańcuch produkcyjny produktu. Co do działania tej odżywki to też jestem z niej niestety niezadowolona, bo nie robiła na moich włosach absolutnie nic. Nie zauważyłam żadnego nawilżenia czy wygładzenia, o regeneracji już nie wspominając.


Niestety zawiodłam się na obu tych produktach, mimo ładnego opakowania, certyfikatów i naturalnego składu te kosmetyki okazały się nieodpowiednie do pielęgnacji moich włosów. Wcześniej używałam z tej firmy peelingu do skóry głowy i z niego byłam zadowolona, ale ta seria niestety nie jest dla mnie. Wydałam na ten zestaw ok. 50 zł i nie skorzystałam z nich za wiele.



Jestem ciekawa czy używacie naturalnych kosmetyków do włosów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger