04 maja

Inspiracje mieszkaniowe - łazienka, czyli najtrudniejsze pomieszczenie do zaprojektowania | styl klasyczny, nowoczesny, skandynawski



Łazienka jest chyba najtrudniejszym pomieszczeniem do rozplanowania i zaprojektowania dla nas. Nawet z kuchnią czy sypialnią nie ma takiego problemu (chociaż drugim w kolei pomieszczeniem problemowym jest bez dwóch zdań kuchnia). Najciężej jest z wybraniem kafli na podłogę i ściany oraz ogólny styl łazienki, czyli wszystko 😂 Nasza łazienka będzie dosyć spora, bo będzie miała jakieś 6,3 m2, więc jak na łazienkę to serio dużo i będziemy mieć wannę i prysznic. Natomiast nawet jakby wstawić wannę i prysznic to zostaje jeszcze dużo wolnego miejsca na ścianie, gdzie będzie blat ze zlewem. Dlatego zastanawiam się, czy nie zrobić tam swojej toaletki (coś w stylu jak jest na zdjęciu niżej, ale jakby co to nie będzie dwóch zlewów jak na zdjęciu). Od długiego czasu marzyłam o takiej przytulnej toaletce w sypialni i mimo tego, że sypialnia nie jest ogromna i musiałabym mieć mniejszą toaletkę niż "standardowa", to nie jest to według mnie największy minus posiadania jej w sypialni. Najbardziej się zastanawiam, czy po prostu nie będę przeszkadzała chłopakowi, jak on będzie jeszcze spał, a ja będę się pindrzyć przy sztucznym świetle z lusterka i psikać perfumami 😂 Będę bardzo wdzięczna, jak podzielicie się swoją opinią w komentarzu na temat tej toaletki, bo naprawdę nie mam pojęcia jak zrobić!

Jeśli chodzi o styl w łazience, to tu jest taka sama sytuacja jak z kuchnią. Nie wiem jaki, bo wszystkie mi się podobają haha. Podobają mi się wolnostojące wanny, takie jak na pierwszym zdjęciu w poście, czarna armatura, lekko marmurowe zdobienia i kremowe/"drewniane" kolory. Chciałabym, żeby było jednocześnie klasycznie, elegancko, ale też przytulnie i jak w domu, a nie w hotelu. A lustro podoba mi się takie duże, okrągłe! Dodatki podobają nam się w kolorze morskim, tzn. na takie dodatki chcemy postawić w salonie i może takie też będą krzesła do stołu. Do łazienki więc też pasowałby taki kolor, np. takie dodatki jak na ostatnim zdjęciu, które zrobiłam w Jysk długi czas temu. Okej, koniec tego pisania, zerknijcie na moje inspiracje :)

Dodatki z Jysk

Tak jak pisałam na początku bardzo proszę o porady dotyczące toaletki! Jeśli macie jakieś inne uwagi to one też są jak najbardziej mile widziane ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Lightside , Blogger